PASTRY CHEF

(DEZVOLTARE PRODUSE)

DESCRIEREA JOB-ULUI

Un Pastry Chef e resposabil de crearea de noi produse pentru întreaga rețea de magazine la nivel național, dar și îmbunătățirea regulată a celor existente, în linie cu strategia de dezvoltare a companiei.

Asta înseamnă un reasearch continuu pentru a identifica în permanență noi posibile rețete, testarea acestora în laboratorul de producție și schițarea costurilor existente.

Acest job presupune o muncă de echipă cu departamentul de marketing, responsabil de planul de lansare a produselor noi, dar și cu fondatorii afacerii, implicați direct în procesul de dezvoltare permanentă a brandului Donuterie.

De asemenea importante sunt și respectarea controlului calității și a legilor în vigoare în domeniul alimentar, respectarea normelor de igienă și un comportament exemplar în laboratorul de producție.

PRINCIPALELE APTITUDINI NECESARE

Creativitate: principala calitate pe care o căutăm la un Pastry Chef este capacitatea de a crea rețete noi și inovative pentru gama de produse pe care compania dorește să o lanseze în următoarele luni. Cunoașterea unei baze variate de ingrediente și posibilități de combinare a acestora sunt un atuu important pentru acest job. 

Simț estetic și al gustului: Un desert delicios atrage mereu clienți noi. Un Pastry Chef e atât în prima linie de atac cât și în ultima linie de apărare pentru a se asigura că fiecare produs lansat este sigur din punct de vedere alimentar, preparat corect, atractiv vizual și are un gust delicios.

Abilități economice: Un Pastry Chef trebuie să înțeleagă cum funcționează un donut shop ca afacere. În construirea unor rețete pentru produse noi e necesară o bună înțelegere a costurilor cu materiile prime și manopera, minimizarea pierderilor tehnologice și alte aspecte cheie.

Pe lânga asta, experiența e un factor cheie. Majoritatea chef-ilor pornesc în bucătărie de la cele mai simple job-uri și își dezvoltă la locul de muncă abilitățile necesare pentru a promova. Aceste abilități pot fi îmbunătățite și prin diverse cursuri practice, training-uri sau la o școală de profil.

DESCRIEREA COMPANIEI

DONUTERIE este o companie cu capital privat românesc, care își propune să aducă un plus de autenticitate și optimism pieței de business.

Primul magazin s-a deschis în Târgu Mureș în anul 2014, iar până la sfârșitul anului 2017 ne propunem să fim o rețea de peste 25 de magazine, în orașe din România și din Europa.

Istoria noastră de-abia se scrie. Ne bucurăm să ne fii partener de drum.